Zaman Boşa Geçmesin


                                Zaman Boşa Geçmesin - 28 Ağustos 2002 Çarşamba

    Sakaryaspor yeni sezona deplasmanda İstanbul Büyükşehir Belediyespor’u 3-0 yenerek moralli başladı. Geçtiğimiz yıl ki kadrosudaki Mohammed, Yasin ve Aydın gibi as futbolcularını kaybeden Yeşil-Siyahlıların, yeni kadrosu ve yeni teknik direktörü ile çıktığı ilk sınavdan başarıyla ayrılması bizleri sevindirdi. Teknik Direktör Hüseyin Hamamcı'nın , hazırlık maçlarında görev vermediği kaleci Hakan’ı İstanbul’da direkt 11’de oynatması günün süprizi oldu. Ancak Hakan’da Büyükşehir Belediyespor karşısında adata kalesinde devleşerek maçın yıldızı oldu. Sakaryaspor’u , İstanbul B.Ş.Bld. deplasmanından yalnız bırakmayan cefakar taraftarların atılan her gol sonrasında Yönetimin aleyhine protestolara devam etmesine bir hayli üzüldüm. Yönetim ve taraftar arasındaki bu gerginliğin ve küskünlüğün bir an önce sona ermesi gerekiyor. Aksi takdirde bu konuda en çok zararı Sakaryaspor’umuz görür. 
Her şeyden çok Sakaryaspor’u sevdiklerini söyleyen taraftarlar, Sakaryaspor’un başarısızlığı sonrasında da “ başarılar sizin ve hüzünler bizim olsun” diyecekler. “Biz Türkiye kupasını almış bir takımın taraftarıyız” şeklindeki tezahüratlarına devam edecekler. Hep geçmişle anlı şanlı tarihimizle övünürüz. Ne diyeyim ben , her zamanki gibi Sakaryaspor’u 2nci Ligde değil de Süper 1nci Ligde , üç büyüklere kök söktüren bir takım olarak görmek istiyorum. Çoğu gerçek Sakaryalı da benim gibi düşünüyor. İnanın Sakaryaspor’u 2nci Ligde izlemek bile bana keyif vermiyor. Futbolun bu kadar çok sevildiği ve sosyal olarak başka bir etkinlik olmayan ilimizin en büyük kulübünün 2nci Ligde yer almasını isteyenler, hala tribünlerde takıma destek , yöneticilere köstek olsunlar. Hatayı hep başkalarında aramayalım. Yönetim, taraftar, basın ve teknik heyet olarak hep birlikte olmalı ve hep Sakaryaspor’un zirvede kalması için mücadele etmeliyiz. Aksi takdirde dediğim gibi, eski geçmiş tarihimizle avunur , dururuz. Yönetim taraftarı hiçe sayar. Taraftar yönetime rest çeker. Herkes kendi bildiğini okusun bakalım. Sonuçta elimizde , avucumuzda ne var , ne yok hep birlikte bekleyip göreceğiz. Ne demişler zaman her şeyin en güzel ilacı. Zaman aleyhimize işliyor. Yönetim ve taraftar arasındaki gerginliğin bir an önce halledilmesi gerekiyor. Zaman boşa geçmesin. Sonuçta kaybeden Sakaryaspor olmasın. Şen ve esen kalın.

Yorum Gönder

0 Yorumlar