Rakiplerimiz Uyumuyor


                        Rakiplerimiz Uyumuyor - ? Temmuz ? 2003


    2nci Lig A Kategorisinde mücadele eden üç yıldır şampiyonluktan dönen ve her zaman dediğim gibi yönetimin , futbolcuların , bu büyük taraftar ve basının desteği ile ite-kaka dördüncü olan Sakaryasporumuz hepimizi kahrediyor.

    Yeni sezona, yeni yönetim ile giren Sakaryaspor’da , Teknik Direktör Sadi Tekelioğlu ve Sivasspor’lu Burak haricinde yapılan bir transfer yok. Oysa rakiplerimiz iç transferin yanı sıra , neredeyse dış transferi bitirdiler. Bizde iç transferde genç oyuncularla anlaşma sağlandı. Kalede Hakan ve Ümit Milli Mahmut’u kaybettik. 
    Sakaryaspor’da yeni yönetim transfer konusunu ağırdan alıyor. Ancak rakiplerimiz uyumuyor. Evet rakiplerimiz uyumuyor. Yine üç takım Süper Lige çıkacak. Egeden bir takımı, iç anadoludan bir takımı  şimdiden bir takımı Süper Lige çıkmış  olarak görüyorum. Altay, Göztepe, Vestel Manisa, Antalyaspor, Karşıyaka, İzmirspor Ege’de, Kayserispor, Sivaspor, Y.Yozgat ve Ankara B.Ş.’de iç anadoluda Süper Lige yakın adaylar. Birde buna Süper Ligden düşüp , kadrosunu koruyarak güçlendiren eski belalımız Kocaelispor’da eklenince o zaman düşünün Sakaryaspor’un halini.  Şimdiki kadro ile üçü bırak , ilk 10’a girmemiz bile zor gibi gözüküyor. 
    Önümüzdeki yıl siyasi seçimler yapılacak.  İlimizde A Partisi planda diye. Kimse zannetmesin ki Sakaryaspor, Süper Lige kesin çıkacak. Aski halde Belediye elden gider gibi düşünceye de kapılmayalım. A Partisi Türkiye’de % 40 oranında oy aldı. Bizde olduğu gibi illerde de seçim yapılacak. Koltuğu korumak isteyenler de , illerindeki takımlarını şampiyon yapnak için mücadele edecekler. Onlar transfer çalışmalarını yarıladı bile. Biz ise yeni yönetimimizle bir hoca, bir de futbolcuyu Yeşil-Siyahlı renklere kattık. 
    Aziz Duran yönetimi üç sezondur direkten döndü. Yeni yönetimde bir anlamda Duran’a bağlı. Bu yüzden de Sakaryaspor taraftarlarının artık sabrı kalmadı. Şampiyon olamadıktan sonra kimse mazeret aramasın. Birbirimizi ve ligi tanıyana kadar şampiyonluk elden gitti deyip de, beyenatlar vermesin. Sakaryaspor’u seven ve Sakaryaspor’a gönül veren taraftarlarla ayak üstü sohbetlerimizde ; “Kardeş ne olacak bu Sakaryaspor’un hali ?” diye bize soru soruyorlar. Bense bir hoca ve bir futbolcu ile şampiyonluk çok zor “diyorum. 
    Sakaryaspor’un cefakar taraftarları ise ; “ O zaman Küme düşmezsek iyi” diyor. Ben de kendilerine ;“ haklısınız” diyorum ve boynu büyük çocuklar gibi yoluma devam ediyorum. Yeni sezonda Sakaryaspor’lu yöneticilere sesleniyorum. 
    Yeşil-Siyahlı renklere gönül veren binlerce Sakarya’lıyı üç sezondur boynu bükük bıraktığınız gibi, yeni sezonda üzüntüye boğmaya hakkınız yok. Benim gibi gerçek Sakaryaspor’u sevenler ve takımın Süper ligde yer almasını isteyen Yeşil-Siyahlı taraftarları asla kandıramazsınız. Haberiniz olsun. Şen ve esen kalın.

Yorum Gönder

0 Yorumlar