Bu İş Bizi Bozmasın


                                    Bu İş Bizi Bozmasın - 4 Mart 2003

    Sakaryaspor 2nci Lig A Kategorisinde nereye koşuyor ? Haftalar ilerledikçe Sakaryaspor’un durumu ve ligdeki konumu ise ortada. Yeşil-Siyahlıları izlemek inanın artık bana zulüm veriyor. Şöyle ağız tadıyla eşe-dosta anlatacak bir maç izleyemedik. Sakaryaspor’lu futbolcularda sağolsunlar her zaman ki gibi bize saç-baş yoldurmaya devam ediyorlar. Teknik direktörü olmayan takıma takıma gol atamıyoruz. 
    Bir alt kategoriden gelen Mersin İdman Yurduspor ile içerde, dışarda berabere kalıyoruz. Peki bizim hedefimiz ne ? Süper Lig mi ? Ben bu yönetimin ve bu futbolcuların şampiyonluğa oynadıklarına inanmıyorum. Beni inandıramazlar. Kendi sahamızda taraftar olsun, olmasın yenilmeye veya berabere kalmaya kimsenin tahammülü olamaz, olmamalı da. Ancak biz ne hikmetse rakiplerimize puan vermek için elimizden geleni yapıyoruz. Bir bakıyorsun Sivas’a gol atan Erkan, sakatlığını bahane edip , kadrodan çıkıyor. Mersin İ.Y. maçına bakıyorsun, sahanın iyilerinden Murat Alaçayır ikinci yarıda dışarı çıkıyor. 
    Sakaryaspor’a faydası dokunan futbolcuların oynatılmamasına bir anlam veremiyorum. 2nci Lig A Kategorisinde Çaykur Rizespor’dan sonra en iyi kadro bizde. Ancak futbolcuların yaşlarının bir hayli ilerlemesi ve bu ligi kaldıramayacak kapasitede olmalarıyla birlikte bize Süper Lig hayal. Sakaryaspor’a zarardan başka bir şey vermeyen, taksitlede  olsa değerinden fazla para alan futbolcuları yıllarca gözümüzde büyüttük. Futbolda dünün olmadığını benden daha iyi biliyorsunuz. Bu yüzden kimsenin Sakaryaspor’a daha fazla zarar vermeye hakkı yok. 
    Türkiye’de borcu olmayan tek kulüp olarak örnek teşkil eden Gençlerbirliği Kulüp Başkanı İlhan Cavcav , takımını taraftarsız bir şekilde Süper Ligde zirveye onatıyorsa bu O’nun yönetimindeki ve kadrosundaki başarısıdır. İlhan Cavcav’ın bir ara üst üste kaybedilen puanlarlar ; “ Bize rahatlık battı “ futbolcularımız paralarını takır takır alıyorlar. Yedikleri önlerinde , yemediklerini arkalarında. Tesiste ve formada en kralı bizde” diye yaptığı açıklama aklımdan çıkmıyor. Ben bundan Sakaryaspor’un ders çıkarmasını istiyorum. Ligde en pahalı futbolcular nerdeyse bizde. Saha var, taraftar desen hangi takımda bar ? İyi kötü tesisin var. Büyük takımlara transfer yapma imkanın var. Ama söyleyin bana bu takımdaki futbolculardan hangisi Süper Ligde oynar ? Giydiği formanın hakkını veremeyip, 2nci Ligde şampiyonluğa bile oynayamıyorlar. Bu iş bizi bozmasın misali ,  bu futbolcular ve bu yönetim Sakaryaspor’u bana göre bozdu. 
    Taraftarlar yok. Taraftarsız bir Sakaryaspor’un ne yaptığını  dün Mersin İdman Yurduspor maçında gördük. Atatürk Stadında tribünlerin boşluğuyla sanki sessiz sedasız bir film gibi maç izledik. Ne film ama. Başroldekiler kim ? Kötü karakterler kim ? Figuranlar kim ? Bunu buradan sizlere açıklamama gerek yok. Sezon sonunda kimin kötü başrolde, kimin kötü karakterde, kimin figüran olduğunu hep birlikte göreceğiz. Saygılarımla.

Yorum Gönder

0 Yorumlar