Şans Vermiyorum


                                         Şans Vermiyorum - 17 Aralık 2002 Salı

    Sakaryaspor 2nci lig A kategorisinde rakiplerine puan vermeye devam ediyor. Bana göre bu gidişatın sonu yok gibi gözüküyor.
    Neyse ki Sakaryaspor’u çok seven bir kitle var. Trafik kazası sonrası yeniden takımı sahaya çıkarma başarısı göstererek bizleri mutlu ettiler. Ama ne mutluluk !  Uzun zamandır böylesine deşarj olamıyorduk. Tecrübeleriyle kendilerini 1nci Ligde kanıtlamış ancak Federasyon sayesinde Sakaryaspor’a gelerek, gönlünü bile eğlendirmeyi beceremeyen ve sinirlerimizi geren bir çok sporcular var. 
    Son yıllarda yaşanan belli bir rant kavgası yüzünden Sakaryaspor bir türlü başarılı olamıyor. Bu da çok doğal. Sakaryaspor’u sahaya çıkartanlar, takımın sadece 2nci Lig A kategorisinde kalmasından memnunlar. Bu nu da üç yıldır yaşadığımız aynı senaryo ile görmekteyiz. Bu yıl da ite-kaka belki zirveye yaklaşırız. Ancak yine yönetimimizin büyük gayreti ile Süper Lig biletini kaçıran taraf oluruz. 
    Sakaryaspor forması giymek çok zor. Ancak Amatör Kümede forma giyemeyecek kadar kötü futbolcular, Sakaryaspor’da yer alıyor. Böyle bir seyiriciye her maç en az üç-beş atacağımız rakiplerimiz karşısında bir gole seviniyoruz. Ama tırnaklarımızı yemeğe, kafamızı duvara vurmaya saçımızı, başımızı yolmaya devam ediyoruz. Çünkü skor 90 dakika sonunda yine lehimize işlemiyor. Sakaryaspor’u , Sakaryaspor yapan futbolcular bu takımda canla-başla mücadele ederlerdi. Doğru dürüst bir tesisleri ve idman sahası yoktu. Göçebe kuşlar gibi bir oraya bir buraya giderlerdi. Ancak yine de zamanında 1nci Ligde Fenerbahçe’ye 5, Beşiktaş’a 4 gol attılar. Siz ne yaptınız ? 2nci Ligde PAF takımı ile sahaya çıkan , ne yöneticisi ne de teknik adamı olmayan bir takıma gol atma becerisi gösteremediniz. Şimdi artık eline lisans alan herkes “Ben futbolcuyum” diyor. Bir formayla, bir kramponla bir topla bir sezonu bırak üç beş sezon idare ediliyordu. Şimdi Nerde ? Bir maçta iki forma değiştiriliyor. “Futbolcuyum” deyip para istemek kolay. 
    Böyle bir seyirciyi dinden imandan çıkarmakta her futbolcunun harcı değil. Kendilerini bu çabadan dolayı kutluyorum. Bence bu işin sonu yok. Bana diyorlar ki ,  “Neden Sakaryaspor’u takip etmiyorsun “diyorlar, Cevabım kısa ve öz. Sakaryaspor’u 2nci Ligde görenler takip etsin. Ben bu kadroyla, bu yönetime 3ncü Ligde bile şans vermiyorum.

Yorum Gönder

0 Yorumlar