Kim Ne Kazandı

    
                                Kim Ne Kazandı - ? 2003

    Dün önce Erenler Stadına gittim. Erenlerspor-Polisgücüspor maçını izleyecektim. Ancak son anda kararımı değiştirdim. Kazımpaşa Stadı ‘nda oynayan Demirspor-Serdivanspor maçının son derece iyi bir maç olacağını düşündüğüm için, soluk soluğa maça gittim.   
           Müsabakada ilk golü Demirspor buldu. Ardından Serdivanspor’da Ahmet kırmızı kartı gördü. Maçın uzatma dakikalarında Serdivanspor penaltı kazandı,skoru eşitledi.
         Devre arasında ortam bir hayli gerildi. Takımlar sahaya çıktığında ise güvenlik güçlerinin Demirspor kalecisi Tuncay’a vurması ile “bu maç bitmez “dedim. Ortalık yine karıştı. Kazımpaşa stadında güvenlik güçlerinin yetersiz olduğunu gördük. Burası Rusya değil ki. Maçta hiç bir şey yok. Tüm bu gerginlik ve stres altında futbolcular müsabakaya devam ettiler. Müsabakayı yöneten Ömer Faruk Yeşil bana göre, iyi maç yönetti. Sarı ve kırmızı kartı yerinde kullandı. 
    Serdivanspor lehine verdiği penaltı kararı da doğruydu. Sonuç olarak Demirspor maçı kazandı. Serdivanspor kaybetti. Tarafsız bir gazeteci olarak kimin kazanıp,   kimin kaybetmesi benim için önemli değil. Ben Sakarya’da Amatör futbolun kazanmasından yanayım. Ama dün Kazımpaşa stadında maalesef maç yerine olayları izledik. Sırf güzel bir maç izlemek için Kazımpaşa Stadında gittim. Ancak durum böyle olmamalıydı.
         Her iki takım futbolcuları da sahada futbolunu oynuyor. Futbolcular namına hiçbir olay ve problem yok. Sahada futbolu oynayanlar hakeme bu kadar itiraz etmiyorlar. Oysa takım idarecileri her pozisyonda hakemin kararına tepki koydular. Yazık ki çok üzgünüm. En çok ta çıkan olaylar beni derinden etkiledi. Seyrine doyum olmayacak maç yerine, yönetici ve güvenlik güçleri arasında geçen olayları izledik. Kim ne kazandı. ? Bir üç puan için insanların birbirlerini yoktan yere kırmasına bir anlam veremiyorum. Sonuçta hepimiz Sakaryalıyız. Burası da kesinlikle Rusya değil ki…

Yorum Gönder

0 Yorumlar