Paşa bugün sahada


Çaybaşı Bekirpaşaspor yönetimi farklı bir bakış açısı ile gençlere hizmet vermeye çalışıyor

Paşa bugün sahada

1nci Amatör Lig’de mücadele edecek olan Çaybaşı Bekirpaşaspor , yeni sezon startını bugün veriyor.
Toplantılar
 Çaybaşı Bekirpaşaspor yeni yönetim kurulu , göreve geldiğinden beri 4ncü toplantısını gerçekleştirdi. Daha önce Çaybaşı Yeniköy,Kayalar Reşitbey ve Kamışlı mahallelerinde gerçekleşen toplantıların , 4ncüsü Bekirpaşa Merkez mahalle’de yapıldı.
Demirspor’la : Sezon açılışı olarak 11 Eylül Cuma gününü belirleyen yönetim kurulu üyeleri  Demirspor’la yapılacak hazırlık maçının ardından sezon açılışını gerçekleştirecek. Toplantının ardından bir takım ziyaretler gerçekleştiren yönetim kurulu üyeleri ilk ziyaretini İl Gençlik ve Spor Müdürü Fatih Çelikel’e gerçekleştirdi.
Proje sundular  Gençlik Hizmetleri ve Spor İl müdürü Fatih Çelikel’e projelerini paylaşan Çaybaşı Bekirpaşaspor yönetimi misafirperverliği için Fatih Çelikel’e teşekkür etti ve projeleri için destek istedi. Fatih Çelikel ‘’Ben hem Sakarya amatör liginde hem de gördüğüm diğer illerde bu tarz projeleri hayata geçiren bir amatör kulüp görmedim,her zaman sizin ve gençlerimizin yanındayız.İnşallah tüm spor kulüplerimiz sizin yönetim tavrınızı ve anlayışınızı örnek alacaktır’’ şeklinde konuştu.
Bilgilendirdiler : İkinci ziyaretini ASKF başkanı Yaşar Zımba’ya gerçekleştiren yönetim kurulu üyeleri sezon açılışına davet ettikleri Zımba’yı da projeleri konusunda bilgilendirdi.Yaşar Zımba ‘’ Biz tüm kulüplerimizin her zaman yanındayız.Ancak önceliğimiz her zaman sizler gibi altyapıya önem veren kulüpler olacaktır.Tüm branşlarda amatör sporda yer aldığınız için sizlere teşekkür ederiz’’ şeklinde konuştu.
Davet var : Çaybaşı Bekirpaşaspor Basın sözcüsü Halil Yavşan ; ‘’ Tüm basın mensuplarımızı ve sporcu velilerimizi bugün saat 17:00’de Emirler’deki tesislerimize bekliyoruz. Gençlerimiz için güzel günler bizi bekliyor.İnşallah onlar için çıktığımız bu yolda kısa zamanda güzel sonuçlar almaya başlarız.’’ Dedi.

Yorum Gönder

0 Yorumlar