Arifiye'den Süper Start


Sakarya Süper Amatör Lig ekiplerinden Arifiyespor yeni sezon öncesinde ilk antrenmanın gerçekleştirdi. Adem Turan başkanlığında, Osman Gümüştaş antrenörlüğünde yeni sezonun startı veren Arifiyespor’da yüzler gülüyor. 1946 yılından bu yana Sakarya Amatör Sporunda boy gösteren Arifiyespor (eski adıyla Arifiye Doğanspor) yeni sezon 2015­16 sezonu öncesinde sezon açılışını önceki gün kendi tesislerindeki sahada yaptı.
İlk antrenmanı ziyareteden Sakarya Amatör Spor Kulüpleri Federasyon başkanı (SASKF) Yaşar Zımba; “Ben de yıllarca futbol oynadım. Hakemlik ve antrenörlük belgem var. Sporun içinden geldiğim için sizleri çok iyi anlıyorum. Maçlarda hakemler ile iyi geçinin. Dostça ve centilmence mücadele edin. Sizlere başarılar diliyorum. Umarım kazasız belasız bir şekilde ligi istediğiniz yerde tamamlarsınız“ dedi. Arifiyespor Kulüp Başkanı Adem Turan "Geçtiğimiz yılki takım kadromuzu koruyoruz. Askerden gelen futbolcularımız Emre Gümüştaş ve Kerem Ucu takımımıza dahil oldu. Beş futbolcuyu daha bünyemize katacağız. Geçtiğimiz sezon 3. Lig’de forma giyen ve Sakaryaspor’a iki gol atmış futbolcu ile prensipte anlaştık. Arifiyespor’a tesis ve sentetik saha saha yapan Arifiye ilçesine sportif anlamda büyük destek veren Arifiye Belediye Başkanı İsmail Karakullukçu’ya da desteklerinden dolayı teşekkür ediyorum“ ifadelerini kullandı.

Yorum Gönder

0 Yorumlar