Ali Dilmen pırıl pırıl olacak


2014-15 Eğitim ve öğretim Yılında Okul Müdürü Mustafa Öztürk önderliğinde tarihi bir başarı elde eden Ali Dilmen Ortaokulu yeni eğitim ve öğretim sezonu yılına iddialı hazırlanıyor. 
Okul Müdürlüğünü Vekaleten yapan Mustafa Öztürk , 2015-16 Eğitim ve Öğretim Yılına kadar Okuldaki eksiklikleri gidermeye ve okulu güzelleştirmeye yoğun çaba sarf ediyor.  Okulun büyük bir bölümü yeni gelen mermerler ile daha da güzelleşti.
Öğretmenler odası ve okulun tüm tuvaletleri komple elden geçirildi. Sponsorların ve Okul Aile Birliğinin desteği ile Okulun içi ve çevresi bir hayli güzel oldu.1979 yılında kurulan Erenler ilçesine bağlı Ali Dilmen Orta Okulu  , geçen yıl Eğitimi ve öğretimin yanı sıra, sosyal ve sportif anlamda da büyük bir aşama kaydetti. 

Ali Dilmen Orta Okulu Müdürü Mustafa Öztürk; “Okulumuza 12 adet kamera bir adet mobesa kamerası olmak üzere 13 adet kameramız var. Okulumuzu boyadık. Bahçemizi düzenledik.  Okul duvarlarımızı süsledik.  Serpil Erişir’in katkıları ile okulumuza 10 Bilgisayar hediye etti. 670 öğrenci ve 35 Personelimizle, Ali Dilmen Orta Okulu olarak 2015-16  yılında , öğrencilerimizin en iyi şekilde eğitimi ve öğretim göresi gelecekte iyi , ahlaklı ve bilgili bir birer olması için elimizden geleni yapıyoruz “ dedi. 

Yorum Gönder

0 Yorumlar