Zımba gibi geliyor


SASKF Başkan Adayı Yaşar Zımba, “Çok kaliteli-dürüst bir ekiple yola çıktık. İddialıyız” dedi

Zımba gibi geliyor

“Projemiz de, hedefimiz de, sloganımız da ‘Adalet, sevgi ve sarıştır’” diyen Başkan Adayı Zımba, “Bizim dönemimizde her şey çok daha şeffaf olacak. Sakarya Amatör sporu zirveye çıkacak” dedi.
Sporun içinden geldim
20 Ocak’ta yapılacak Sakarya Amatör Spor Kulüpleri Federasyon Başkanlığı’na aday olan Yaşar Zımba, “Spor yapmış insanların başkan olması ve yönetimde yer alması gerekir. Ben çocukluğumdan beri sporun içerisindeyim. Uzun yıllar futbol oynadım. İdarecilik yaptım.  Federasyon kuruluşunda yer aldık. ASKF Başkanlığı yaptım. Kulüplerin, idarecilerin ve sporcuların yaşadığı zorlukları çok iyi bilen biriyim” dedi.
Kupa veremiyorlar
“ASKF demek, sadece futbol demek değildir” diyen Yaşar Zımba; “Bizim dönemimizde salon sporlarını ve tüm spor branşlarını kucaklayacağız. Destek olacağız. Geçmiş dönemde yokluklar içinde başkanlık yaptım. Ben bir bedel ödedim. Şimdiki imkanlar yoktu. Şehrin en büyük başkanı Amatör sporların babası Sakarya Büyükşehir Belediye Başkanı Zeki Toçoğlu, ilimize 4 sentetik saha yapacak. Birileri kalkıp bunu, seçim malzemesi yapıyor. Akademik liglerde mücadele eden şampiyon gençlerimizin kupasını veremeyenler, böyle bir açıklama yapıyor” dedi.  
Adalet, sevgi ve barış
Zımba; “Bizim dönemimizde her şey şeffaf olacak. Aylık-gelir giderlerimizi düzenli olarak sitede açıklayacağız. Herkes bizi denetleyebilecek. Ama sizlerin Amatör Spor camiasına biraz olsun saygınız varsa, delegeleri, herkesin görebileceği bir yerden açıklarsınız. Kazanmak için her şey mübahtır devri bitti. Bu seçim milat olacak.  Basında kamuoyunda, bu ilçe benim demekle bu iş olmuyor. Saydıkları isimlerin çoğu bizim yanımızda. Bu seçimi gerçek Amatör spora gönül verenler kazanacak. Projemiz de, hedefimiz de, sloganımız da adalet, sevgi ve barıştır“ şeklinde konuştu.
Gizli entrikalar
Tansu Uzun’un adaylığında yanında olan, ancak daha sonra yaptığımız toplantının ardından grup olarak Başkan Adayı Yaşar Zımba’yı desteklediklerini söyleyen Recep Odabaş; “Bu kararı almamızda Yılmaz Kuzey ve yönetiminin seçmiş olduğu yol büyük etken oldu. Delege listelerini gizliyorlar. İsim listelerini açıklamıyorlar. Kendilerine güveniyorlarsa ve şeffaflarsa delegeleri açıklarlar. Böyle gizlice entrikalara girmek Amatör spor camiasını küçültmek demektir” dedi.
Kimse yargılanmasın
Odabaş, “Haydi buyurun er meydanına. Tüm kamuoyunun bu delegeleri bilmeleri kadar doğal bir şey olamaz. Ama geçmiş dönemde yapılan ve 100’e yakın kişinin yargılanmasına neden olan olayların tekrar yaşanmasını istiyorlar. Amatör spor bu yüzden dibe vurmuştur. Gelir-giderler birbiri ile uyuşmamaktadır. Tüm üyelere sesleniyorum. Kesinlikle mali durumu ibra etmesinler. Herkes cezasını çeksin veya yaptığının karşılığını çeksin” şeklinde konuştu. 

 SASKF Başkan Adayı Yaşar Zımba, Adapazarıspor Kulüp Başkanı İbrahim Nalbant’ın desteğini aldığını söyledi.

Yorum Gönder

0 Yorumlar