Tek rakibim Kuzey


SASKF Başkan adaylarından Zeki Öztürk, önceki akşam Karasu’daki kulüp yöneticileri ile bir araya geldi

Öztürk; “Favori benim”

Listemiz son aşamada
Başkan Adayı Zeki Öztürk; “Çalışmalarımıza titizlik içerisinde devam ediyoruz.  Adapazarı, Akyazı, Hendek ve Söğütlü ilçesinde listemizi tamamladık. Perşembeye kadar tüm ilçelerden yönetim kurulunda yer alacak arkadaşlarımızı belirleyeceğiz.  Bir çok kişiden yönetim kurulu listemize girme konusunda teklif alıyoruz. Bu da bizim favori olduğumuzu gösterir” şeklinde konuştu.
Geyve, Sapanca ve Arifiye
“Akyazı İlçesi’ndeki kulüplerimizin çoğu ile görüştüm” diyen Zeki Öztürk, “En son toplantımızı Akyazı’da yapacağız. Güneyle ilgili Geyve‘den müjdeli haber bekliyorum. Arifiye ve Sapanca İlçesi’nde de kilit isimler ile görüşme yapıyorum. Bu isimler de çarşamba gününe kadar (yarın) bize görüşlerini açıklayacaklar. Öyle umut ediyorum ki, onlar da bize dönecek” dedi.
Dedikodulara inanmayın
Öztürk; “Delege arkadaşlar aklı selim düşünsünler. Dedikodulara kanmasınlar. Büyükşehir Belediyesi şu ismi, bu ismi destekliyor diye kesinlikle inanmasınlar. B.Ş.B. Belediye Başkan Vekili Fevzi Kılıç ile görüştüm. Bu konuda B.Şehir Belediyesi’nin tarafsız olduğunu söyledi. B.Şehir Belediye Başkanımız Zeki Toçoğlu’na ve Başkan Vekili Fevzi Kılıç’a bu konudaki duyarlılıklarından dolayı bir kez daha teşekkür ediyorum. Gönlüm rahat” dedi.
Kapılarımızı kapattık
“Son olarak hiçbir adayın listesi ile birleşmeyeceğim” diyen Zeki Öztürk, “Bana telefon edilip ‘Beni listene al’ deseler de kapılarımızı kapattık. Kurmaylarımızla beraber yapmış olduğumuz toplantılarda bu sonuç ortaya çıktı” şeklinde konuştu. Başkan Adayı Öztürk, dün akşam Söğütlü ve Ferizli İlçesi’ndeki kulüp yöneticileri ile bir araya gelerek fikir alış-verişinde bulundu.

Tek rakibim Kuzey

Karasu-Kocaali bölgesinde 16 kulübü temsilen 6 yönetici ile görüşen SASKF Başkan Adayı Öztürk, toplantının çok olumlu geçtiğini söyledi. Zeki Öztürk Karasu-Kocaali bölgesinden Yılmaz Kuzey’e destek çıkacağını iddia ederek, “Yılmaz Kuzey, Kuzey bölgesinden % 60 destek alır. Ben ise % 40’ta kalırım. Fakat ibre son gün % 90 olarak bana döner. Bu yarışta tek rakibim Yılmaz Kuzey’dir. Seçim çalışmalarındaki tüm olumsuz gelişmelerden haberim var. Bu nahoş gelişmeler devam ederse, hiç kimsenin bilgisi olmadığı bu konuları genel kurulda açıklayacağım” dedi. 

Yorum Gönder

0 Yorumlar