Panta’dan olay açıklamalar


Panta’dan olay açıklamalar
ASKF seçimleri için geri sayım devam ederken, Sinan Panta adaylığını resmen açıkladı. Panta, “Seçimler yönetimin içine düştüğü zaaf nedeni ile yapılıyor” dedi.
En büyük fiyasko
Sinan Panta, adaylığını MADO işletmesinde verdiği kahvaltıda basın mensuplarına açıkladı. ASKF Yönetimi’nin çok zor durumda olduğunu belirten Panta, “Kongre kararı bir başka adayın topladığı imzalar ile değil, yönetimin içine düştüğü çıkmaz nedeni ile alındı. Özellikle geçenlerde sahalarımızda görülen bıçak olayı en büyük neden oldu. Zaten en büyük fiyasko bıçak olayıdır” diyerek adaylığını açıkladı. Sinan Panta, “Ben ASKF konularına  ve Sakarya Amatör futbolunu çok iyi ve en iyi bilen kişiyim. ASKF benim yönetimimde şeffaf ve her yönü ile açık bir yönetim olacak” dedi.
Soruları cevapladı
Sinan Panta yapacağı ve yapılması icap eden çalışmaları hakkında bilgi verdikten sonra arkadaşımız Suat Beyenal’ın sorularını cevapladı. Seçildikten sonra Futbol İl Temsilciliği konusunda nasıl bir düşüncesi olduğu konusunda Panta, “Ben şu anda Futbol İl Temsilcisi’nden memnun değilim. Benim dönemimde yeni bir temsilci görev yapacak, zaten bu işler ekip işidir. Benim futbol il temsilcim ekibimden olacak” dedi.
Hayali bordro  olmayacak
Panta görevlendirmeler hakkında sorulan soruya şöyle cevap verdi; “Önce şunu belirteyim ki benim dönemimde herkes kendi işini yapacak ve kimse başka işlere karışmayacak. Diğer bir anlamda hayali bordro olmayacak. Görevde kim yazıldı ise, gelip görevini yapacak ve hizmetinin karşılığını alacak.”
Paraların gittiği ve gitmediği yer

Panta soruları cevaplandırırken, Sakarya Amatör futbolunun gerçekçi yöneticilere ihtiyacı olduğunu vurgulayarak, bu gerçekçi kişilerin kendi ekibi olduğunu tekrarlayarak şöyle konuştu, “Yönetimimdeki kişilerin para ile hiçbir işi olmayacak, zaten kulüplerimizden katılım parası da alınmayacak. Bu konuyu iddialı söylüyorum. ASKF’de paraların gittiği ya da gitmediği yer bilinmiyor. Bunu kesinlikle önleyeceğiz. Açık şeffaf olacağız.” 

Yorum Gönder

0 Yorumlar