Engellilere Eğitim Verecekler


Büyükşehir Belediyesi Engelli Kursları bünyesinde eğitim alan engelli vatandaşlar, SAÜ ÇEKO bölümü öğrencilerinin hazırladığı ‘Öğren Geliş’ projesi tanıtım toplantısına katıldı. Gerçekleştirilen programda, SAÜ’lü öğrencilerin engelli vatandaşlara eğitim vereceği ifade edildi.


Sakarya Büyükşehir Belediyesi Sosyal Hizmetler Dairesi Başkanlığı Engelli Hizmetleri Şube Müdürlüğü bünyesinde açılan kurslarda eğitim alan engelli vatandaşlar, SAÜ Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri Bölümü öğrencileri tarafından hazırlanan ‘Öğren Geliş’ projesi tanıtım toplantısına katıldı. Gerçekleştirilen programda engelli vatandaşlar ve ailelerine proje ile ilgili bilgi verildi. Yapılan açıklamada, Sakarya Üniversitesi öğrencilerinin uzmanlık alanlarına göre engelli vatandaşlara eğitim vereceği ifade edildi.

Yorum Gönder

0 Yorumlar