Ben mi oynayacaktım ?



Ligde galibiyeti bulunmayan takıma yenilmeleri, onun halen sinirli olmasına yol açtı

Ben mi oynayacaktım ?

Bölgesel Amatör Futbol Ligi temsilcilerimizden Karasuspor’da, iç sahada alınan 2-1’lik Avcılar Belediyespor yenilgisi, başkan Yılmaz Ekşi’yi çileden çıkartırken “Haklarını kullandılar. Kredileri bitti” dedi.
Hak etmedim
2 senedir çoluk çocuğun rızkını Karasuspor için harcadığını ve bugün bile hiçbirinin tek kuruş alacağı olmadığını vurgulayan Başkan Ekşi; “Düzcespor galibiyetine 10 bin TL prim verdim ki bu parayı Sakaryaspor veriyor. Herkesin arkasında birileri var ama benim arkamda kimse yok. 2 yıldır tek başıma savaşıyorum. Buna rağmen gelip de, 5 bin taraftarımızı kahredecek şekilde, hem de bizim maç öncesine kadar tek bir galibiyeti bile bulunmayan lig sonuncusu takıma 2-1 yeniliyoruz. Yenseydik, bu hafta Kütahyaspor ile liderlik maçına gidecektik. Gerçi çok şey de kaybetmiş değiliz ama neden olsun? Ben bunu hak etmedim.
Nasıl olsa kazanırım
diye kural yok Futbolda

Bir galibiyet alındı diye havalara girirsen, elalem de gelir senin ağzının payını verir. Hayır yani, yenildiğimiz takım rakibimiz olsa neyse. Yahu adamlar bizim dışımızda kimseyi yenememiş. Gelen yenmiş giden yenmiş. Benim ağırıma giden bu ki Eskişehir Demirspor maçının son dakikalarında da yediğimiz çok pis gol ile 2-1 galip gelecekken 2-2 kaldık. Düşünün işte, o maçta kaçan 3 puan ile bu maçta kaçan 3 puanı. Şuan ki puanımıza ekleyin 5 puanı, lideriz değil mi? Futbolda şaka olur mu? Olmaz tabii. Tüm futbolculardın kredileri bitti. Bundan sonra her maçtan 3 puan bekliyorum. Yoksa kendileri bilir” dedi. 

Yorum Gönder

0 Yorumlar