Teknokent’te Yönetim Kurulu Toplantısı


Teknokent’te Yönetim Kurulu Toplantısı
Sakarya Üniversitesi Teknokent Yönetim Kurulu toplantısı Sakarya Valisi Hüseyin Avni Coş’un katımıyla gerçekleştirildi.
Teknokent Binasında yapılan toplantıya Vali Hüseyin Avni Coş’un yanı sıra SAÜ Rektörü Muzaffer Elmas, SATSO Yönetim Kurulu Başkanı Mahmut Kösemusul, Sakarya Büyükşehir Belediyesi Bilgi İşlem Dairesi Başkanı Türker Vardar, Mühendislik Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Orhan Torkul, Teknoloji Fakültesi Dekanı Mehmet Sarıbıyık,  Üniversite Sanayi ve Toplum İşbirliği Koordinatörü Prof. Dr. Harun Taşkın, Sakarya Teknokent Genel Müdürü Prof. Dr. Tahsin Engin katıldı.
Toplantıda Teknokent kavramı, sayılarla Sakarya Teknokent A.Ş. ve Teknokent’in Türkiye Ar-Ge/İnovasyon ekosistemindeki yeri, Sakarya Teknokent’te girişimci ve sanayicilere sağlanan vergisel avantajlar, Sakarya Teknokent’te akademisyenlere sağlanan avantajlar,  yönetim kurulu gündeminin görüşülmesi, ADAPTTO Teknoloji Transfer Ofisi’nin  TÜBİTAK 1513 Teknoloji Transfer Ofisi Destekleme Programına proje başvuruları ile Sakarya iline kazanımları konu başlıklarında Vali Hüseyin Avni Coş’a bilgi verildi.
Toplantı sonrasında Vali Hüseyin Avni Coş, Sakarya Teknokent A.Ş. içerisinde yer alan firmaları gezdi ve firmalar hakkında bilgi aldı. Gezinin ardından Vali Hüseyin Avni Coş, Rektör Prof. Dr. Muzaffer Elmas, Rektör Yardımcıları, Yönetim Kurulu üyeleri, Sakarya Teknokent A.Ş. ve ADAPTTO-Teknoloji Transfer Ofisi personeli ile yemekte bir araya geldi.


Yorum Gönder

0 Yorumlar