Sporu siyasete alet etmeyin


‘Sporu siyasete alet etmeyin’
20 Ocak’ta yapılacak ASKF Olağanüstü Genel Kurulu için, başkan adayları tempoyu arttırdı. Özellikle kulüp delegeleri ile dirsek temasında olan adaylar, kongre gününe kadar görüşmelerin devam edeceğini söylediler.
 Ziyaret etti
Sakarya ASKF Başkan adaylarından Zeki Öztürk, Yenigün gazetemizi ziyaret etti. Öztürk, ziyaretinde hem projelerini anlattı, hem de sporun siyasete bulaştırılmamasıyla ilgili özellikle bazı belediye başkanlarına mesaj gönderdi. Öztürk, ayrıca tek oy alsa bile adaylıktan çekilmeyeceğini, kimse ile de işbirliği içerisinde olmayacağını söyledi.
Projeleri
Daha önce açıkladığı projelerinin arkasında duracağını söyleyen Öztürk, her kulübe bilgisayar alıp ASKF ile iletişim ağı kuracağını, ASKF gelirlerinden kulüplere eşit pay aktarımında bulunacağını ve amatör liglerde centilmen takıma tatil imkanı tanıyacağını ve bununla birlikte daha bir çok yeni projeyi hayata geçireceğini söyledi.
Teşekkür
Sakarya Büyükşehir Belediye Başkanı Zeki Toçoğlu’na da dik duruşundan ve hiçbir adayın yanında olmamasından dolayı teşekkür eden Öztürk; “Özellikle üç belediye başkanımız telefon ile delegeler üzerinde baskı oluşturuyor. Ben bunu biliyor ve isim açıklamıyorum. Ancak genel kurul günü bu isimleri açıklayacağım” dedi.
Etik değil
Adaylık ve birleşme konusunda bazı dedikoduların yapıldığına da işaret eden Öztürk; “Ben sonuna kadar devam edeceğim. Çekilip kimsenin yanında yer almam. Çekilenler ile de kesinlikle iş birliği içerisinde olmam. Çünkü benim amacım kargaşa yaratmak değil. Seçimi kazanıp ASKF’yi amatörlerin hizmetine sunmaktır” dedi.
Layık olacağım
Kulüp delegeleriyle bire bir görüştüğünü ve onların güvencesi ile yola çıktığını söyleyen Öztürk, delege üzerinde siyasi baskı oluşturmak spor ile bağdaşmaz. Zaten etik de değil. Ben böyle bir yola girmedim. Girmem de. Tamamen özgür irademle aday oldum. Güvencem ise kulüp delegeleridir. Bana yetki verirlerse, kulüplerimize layık olmaya çalışacağım” şeklinde konuştu.
 Zor bir seçim olacak:  Dün Yenigünziyaret eden ve 20 Ocak’ta yapılacak Sakarya ASKF Olağan Genel Kurulu için açıklamalarda bulunan Zeki Öztürk, bu seçimin çok zor ve önemli bir seçim olacağını, bu seçimi alan adayın ise daha sonra yapılacak olağan genel kurulun da favorisi olacağını söyledi. Öztürk, en büyük rahatsızlığı ise siyasetin spora bulaştırılmaya çalışılmasından duyduğunu söyledi.

Yorum Gönder

0 Yorumlar