Yenidoğan Ortaokulu için açıklama


İlimizde yayınlanan bazı basın organlarında “Ödenek olmayınca öğrenciler ve öğretmen çatıyı onardı”, “Sakin şehrin örnek öğrencileri” ve  “Öğrenciler taşıdı, müdür onardı” şeklinde çıkan haberler İl Milli Eğitim Müdürlüğünce incelettirilmiştir. Yapılan inceleme neticesinde;
Taraklı Yenidoğan Ortaokulu binasının 2010 yılında geçici kabulünün yapıldığı ve yeni bir bina olduğu, 2014 yılı içinde Taraklı İlçemize küçük onarımdan 7.266,00.-TL gönderildiği, 2.942,00.-TL.sinin kullanıldığı, halen 4.323,00.-TL ödenek mahallinde bulunduğu, İlköğretim Kurumlarının onarımları İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından yapıldığı, ödenek sıkıntısının söz konusu olmadığı, Her yıl okulların onarım taleplerinin elektronik ortamda yapıldığı, çatı, elektrik tesisatı, ısınma tesisatı ve ıslak zeminler öncelikli olmak üzere ödeneklerin planlamasının yapıldığı ve onarımlar gerçekleştirildiği, bu okulumuzun en son 2012 yılında onarım talebi olduğu ve gerçekleştirildiği, 2013-2014 yıllarında okulla ilgili herhangi bir onarım talebi gerek İlçe Milli Eğitim Müdürlüğüne, gerekse İl Milli Eğitim Müdürlüğüne yapılmadığı, İlçe Milli Eğitim Müdürlüğünden alınan bilgide; Okul Müdürünün tavanda ıslaklık görmesi üzerine bazı kiremitleri değiştirdiğinin anlaşıldığı, dolayısıyla “ödenek olmadığı için” öğretmen ve öğrencilerin çatı onarmak mecburiyetinde kalmaları iddiasının doğru olmadığı, inşaat mühendisleri ve maarif müfettişlerinin okula gittiği, iş güvenliği tedbirlerinin alınması nedeniyle konu ile ilgili olarak gerekli incelemenin başlatıldığı, anlaşılmıştır.

            Kamuoyuna Saygıyla Duyurulur

SAKARYA VALİLİĞİ
Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü

Yorum Gönder

0 Yorumlar