Sporculara altın antrenörlere belge


Halk Eğitimi ve Akşam Sanat Okulu’nda önemli bir tören yapıldı. 
Sporcuların alın terini altınla ödüllendirdiler
Adapazarı Halk Eğitim ve Akşam Sanat Okulu (HEM) Müdürlüğü tarafından açılan spor kurslarında 2013-2014 Eğitim ve Öğretim Yılı’nda eğitim alarak ulusal ve uluslar arası düzeyde başarı gösteren sporcular altın ile ödüllendirildi. Sporcuları yetiştiren antrenörlerine de teşekkür belgesi verildi.
Konuşmalar
Törende konuşma yapan Halk Eğitim ve Akşam Sanat Okulu Müdürü Eba Müslüm Çat, “Spor hepimizin. Özellikle gençlerimizin vazgeçilmez bir ihtiyacıdır. Bu ihtiyaç karşılanmadığı zaman gençlerimiz başka alanlara yönelmekte, karşımıza toplumsal sorun olarak çıkmaktadır” dedi.
İlçe Müdürü
İlçe Milli Eğitim Müdürü Ziya Cevherli yaptığı konuşmada, 17 dalda 93 kurs açıldığını söyledi ve 1151 kursiyerin kurslara katıldığını belirtti. Cevherli, “Kurslarımızda 900 bayan eğitim aldı. Bu sayının daha da çoğalmasını istiyoruz. Bayanlarımız spora daha çok ilgi gösteriyor. Biz eğitim konusunda hazırız. Halkımızın başvurularını bekliyoruz” dedi.
Kahvaltı ikramı
Adapazarı Halk Eğitim ve Akşam Sanat Okulu Tesisleri’nde ödül törenine katılan Adapazarı İlçe Milli Eğitim Müdürü Ziya Cevherli, yöneticiler, sporcular, antrenörler ve davetlilere kahvaltı ikramı yapıldı.
KİCKBOKS: Abdülkadir Bilici: Büyükler 57 kilo Türkiye üçüncüsü, Antrenörü: Serkan Yılmazer. Ödülünü İlçe Milli Eğitim Müdürü Ziya Cevherli verdi.
AEROBİK CİMNASTİK: Hakan Demir: Gençler Tek ve Çiftlerde 2 kez Türkiye ikincisi, Selin Yolcu: Gençler çiftlerde 2 kez Türkiye ikincisi, Antrenör: Nurgül Tezcan Kardaş. Ödülleri Okul Aile Birliği Başkanı Hülya Bursalı verdi.
TAEKWONDO: Ahmet Şamil: Yıldızlar 61 kg Balkanlar ikincisi, Ömer Tarık Soysal: Minikler 49 kilo Türkiye ikincisi. Antrenör: Kadir Soysal. Ödülleri Okul Müdürü Eba Müslüm çat verdi.
BOKS: Aybars Göktepe: Üst minikler 59 kg Türkiye üçüncüsü. Selma Kullukçuoğlu: Gençler 64 kg üçüncüsü. Antrenör: Ertuğrul Akgün Hacıosmanoğlu. Ödülleri Müdür Yardımcısı Halil Tosun verdi. 

Yorum Gönder

0 Yorumlar