SAÜden eğitim aldılar


AKCEZ Grup Şirketleri çay ocağı çalışanları Sakarya Üniversitesi’nden eğitim aldı
İş ortamında çalışanlarına verilen hizmetlerin kalitesinin yükseltilmesini hedefleyen AKCEZ, tedarikçi firması işbirliği ile Grup Şirketleri’ndeki çay ocağı çalışanlarına Sakarya Üniversitesi İşletme Fakültesi Turizm Bölüm Başkanlığı kanalıyla eğitim gerçekleştirdi.
Turizm Bölümü öğretim görevlilerinden Yrd. Doç. Dr. Lütfi Özcan ve Yrd. Doç. Dr. Şevki Ulema ilk defa uygulanan “Sıcak ve Soğuk İçecekler Servis Eğitimi” ile çay ocağı çalışanlarının iletişim ve hizmet kalitesi hakkında bilgilendirilmelerini sağladı. Eğitimlerin, hizmet servisi ve sunum algılarının olumlu yönde değiştirilmesi, içecek dozajlarında standartların oluşturulması ve hijyen ile etkin kontrol yönünde büyük bir verimlilik sağlaması bekleniyor.
Uygulamalı olarak verilen eğitim sonucunda, katılımcılar Sakarya Üniversitesi Sürekli Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi tarafından düzenlenen sertifikaları almaya hak kazandılar.  Çalışanlara sertifikaları eğitimciler tarafından törenle verildi.

Yorum Gönder

0 Yorumlar