Ben bu teşkilatın adamıyım


Kavakçı’dan açıklama
“Ben bu teşkilatın adamıyım…”

AK Parti Hendek İlçe Başkan adayı Ahmet Kavakçı, ertelenen AK Parti Hendek İlçe kongresi ile ilgili açıklama yaptı.
“Bu bayrak yarışında bende varım”
Kongre sürecini değerlendiren Kavakçı, “AK Parti ilçe gençlik kolları kurucu başkanlığı ile başladığım aktif siyasi hayatımda 3.5 yıl gençlik kolları başkanlığı görevinde bulundum. Daha sonra ilçe yönetim kurulu üyeliği, ilçe başkan yardımcılığı olmak üzere AK Parti’nin çeşitli kademelerinde görev aldım. İleri demokrasinin Türkiye’ye yerleşmesi için var gücüyle çalışan AK Parti’nin bu vizyon ve misyonuyla yaptığı hamleleri genelden yerele, köyden kente kadar yerleşmesi için ileriye doğru yaptığı koşuda, bu bayrak yarışında teşkilatımızdan gelen talepler doğrultusunda aday oldum”dedi.
“Siyaset yerelde başlar”
Kavakçı sözlerine şöyle devam etti: “Kurucu Genel Başkanımız Recep Tayyip Erdoğan’ın “Siyaset yerelde başlar. Taban ne kadar sağlam olursa tavanda o kadar sağlam olur” sözlerine binayen süratle sahaya inerek 91 mahallemizde delegelerimizle bir araya gelerek istişareler yaptık. Görüştüğümüz her bir delege şevkimizi daha da artırarak yolumuza devam ettik.”diye konuştu.  
Ali Başkanın adamı olmasan….
Bazı yerlerde farklı cümleler söylenildiğini duyduğunu ifade eden Kavakçı, “Evet, “ Ahmet Kavakçı’da ilçe başkanlığı yapabilir amma” diyen bazı arkadaşlarımız oldu. Nedir o amma biliyor musunuz? Ali İnci başkanın adamı olmasan…76 bin nüfusa sahip olan ilçemizde, 20 bin üyesi olan partimizde ilçe başkanı adayı olabilmek için Ali Başkanımızla kavgamı etmemiz gerekiyor? Bunu kabullenmemiz mümkün değil. Teşkilatta kavganın bugüne kadar faydası olmadığı gibi bundan sonrada hiç bir faydası olmayacaktır.”dedi.
“Ben bu teşkilatın adamıyım”

Mevcut İlçe Başkanı Ali Kemal Sofu ile yakın dost olduklarını söyleyen Kavakçı, “Ali Kemal Sofu, aynı zamanda benim arkadaşım, yakın dostumdur. Geçen 3 yıl içerisinde kendisine en çok destek veren arkadaşlardan bir tanesiyim. Kimsenin üzerinden siyaset yapma gibi bir arayış içerisinde bugüne kadar olmadım, bundan sonrada olmayacağım.  Teşkilatımızda almış olduğum görevler doğrultusunda, edindiğim tecrübelerimle ben ve arkadaşlarım iyinin iyisine güzelin daha da güzeline talibiz. Bu anlamda Hendeğin ve teşkilatımızın menfaatleri doğrultusunda ben Ali İnci Başkanın adamıyım. Öte yandan Ali Kemal Sofu başkanında adamıyım. Ben bu teşkilatın adamıyım” dedi   

“Kocaman bir aileyiz”
AK Parti çatısı altında siyaset yapmaktan onur duyduğunu belirten Ahmet Kavakçı, “ Teşkilatımız bugüne kadar bana ne görev verdiyse onu yaptım. Bundan sonrada ne görev verilirse elbette onu yapmaya hazırım.  Biz teşkilatımızla, il başkanımızla, milletvekillerimizle, genel merkezimizle kocaman bir aileyiz. AK Parti olarak başka siyasi partilere göre değil, kendimiz stratejimizi kendimiz belirliyoruz. Her geçen dönem bir önceki almış olduğumuz oy oranını geçebilmek için kendimizle yarışıyoruz” diye konuştu.
“Teşekkür ediyorum”
Kavakçı adaylığı süresince kendisine destek veren partililere teşekkür ederek, “9 Kasım’da yapılması planlanan AK Parti Hendek İlçe Kongresi, Genel Merkezimizden gelen talimatla ertelenmiştir. Genel Merkezimizin vermiş olduğu bu karara saygı duyuyoruz. Süreç devam etmektedir. Bu süreçte bize destek veren, teveccüh gösteren tüm gönüldaşlarımıza teşekkür ediyor ve desteklerinin devamını bekliyorum. “Dedi.

Yorum Gönder

0 Yorumlar