ASKF Yönetimine tepki


Tansu Uzun’dan ASKF Yönetimi’ne tepki
ASKF başkan adaylarından Tansu Uzun, Konfederasyon Delegesi olmasına rağmen, geçtiğimiz günlerde yapılan genel kurula davet edilmediğini söyledi.
Amacı ne?
ASKF Yönetimi’nin bu konuda büyük hata yaptığını söyleyen Uzun, “Ben konfederasyon delegesiyim ve ASKF Yönetimi genel kurul için bana haber vermedi. Oysa Başkan Yılmaz Kuzey bu konuda beni haberdar etmeliydi, ama o hata yaptı. ASKF Başkanlığı’na yakışmayan kin güden bir tavırla bu yanlışı yapmıştır” dedi.
Eksik gittiler
Konfederasyonun genel kuruluna, Sakarya delegasyonu olarak eksik gidildiğini söyleyen Tansu Uzun, “Sakarya ASKF’sine yakışmayan bir tutum sergilendi. Ben ASKF Başkanlığı’na adayım, ama önce konfederasyon delegesiyim. Belli ki ASKF Yönetimi benim adaylığımdan rahatsız çünkü rahatsız. Olmasalardı böylesine önemli bir göreve giderken beni haberdar ederlerdi” dedi.

Yorum Gönder

0 Yorumlar