Geyvespor'da yeni yönetim belli oldu

Geyvespor'da yeni yönetim belli oldu

Geyvespor'da yeni yönetim belli oldu
1nci Amatör Lig ekiplerinde Geyvespor’da , olağan genel kurulu yapıldı. Sandığa giden delegeler Neşet Çakır’ın başkanlığına onay verdiler. Sinan Kolcu
   Yönetim
Geyvespor da yönetim kurulu şu isimlerden oluştu. Neşet Çakır Başkan , Selami Çolak Başkan yardımcısı, Faruk Koç Başkan Vekili, Sami Bölükbaş Genel Kaptan, Kenan Tuna Futbol Şube Sorumlusu , Aynur Gökdemir Mali İşler sorumlusu, Adem Top Altyapı Sorumlusu, M.Numan Kısa Genel Sekreter, liğe getirilirken,Erol Yalçın  , Adil Ergül  , Serkan Gökcan, Erdal Üstün, Reyhan Şahin, Mesut Yiğit, Özgür Yavuz, Ünal Demir ve MuratÖ zkan yönetim kurulu üyesi oldular. Denetim Kurulunda Raif Alev, Namık Cihan, Sedat Aydemir yer alırken,Federasyon delegesi olarak Neşet Çakır, Kenan Tuna ve Selami Çolak gösterildi.

Yorum Gönder

0 Yorumlar