Kadın eli, siyasete değmeli


Yeni yönetimden Başkan İnci’ye Ziyaret
Kadın eli, siyasete değmeli

AK Parti Hendek Kadın Kolları Başkanı Emine Tosun ve yeni yönetim kurulu üyeleri Hendek Belediye Başkanı Ali İnci’yi makamında ziyaret ederek destekleri dolayısıyla teşekkür ettiler. 
Kadın Kolları Başkanı Emine Tosun ve yeni yönetim Kurulu Üyelerini tebrik eden Başkan Ali İnci, ziyaretleri dolayısıyla teşekkür etti. 
Kartopu gibi büyüyoruz
Çeşitli konular üzerinde fikir alış verişinde bulunduğu yeni yönetim kurulu Başkan ve üyelerine çalışmalarında başarılar dileyen Başkan Ali İnci “Önceki hafta yapılan kongre sonucu bir hücre yenilenmesi ve kan değişikliği oldu. Eski yönetimden arkadaşlarımız ve yeni katılan arkadaşlarımızla birlikte yeni bir yönetim oluştu. Kendilerini tebrik ediyor ve başarılar diliyoruz. Bu güne kadar da partide emeği geçmiş tüm başkan ve yönetimlerine de teşekkür ediyoruz” dedi.
Kadın eli, siyasete değmeli
Bölgelerin gelişiminde bayanların sorumluluk almalarının çok önemli olduğuna dikkat çeken Başkan İnci; “Hendeğimizin gelişmesi, kalkınması, güzelleşmesi ve dönüşmesinde mutlaka hanımların yer alması gerektiğine ve bu noktada katkı sağlayan hanım elinin de çok önemli olduğuna inanıyorum. Hanımlarımızın hem siyaset hem de hizmet noktasında büyük katkıları olacaktır. Başarılı olmaları için dua ediyoruz” dedi.
İnci’ye teşekkür
Başkan Ali İnci’ye  ilçede yürütmüş olduğu çalışma ve hizmetler dolayısıyla teşekkür eden AK Parti Hendek Kadın Kolları Başkanı Emine Tosun ise, yenilenerek güçlenen kadın kollarının ilçenin kalkınması ve refahı adına üzerlerine düşen sorumluluğu yerine getirmek için gayret göstereceğini belirtti. AK Parti Hendek Kadın Kolları Başkanı İmran Metin ve yönetim kurulu üyeleriyle tek tek tanışan Başkan Ali İnci, ikramlarla birlikte çeşitli konularda sohbetlerde bulundu. 

Yorum Gönder

0 Yorumlar