Eğitim Sen Kütahyada


AKTİF EĞİTİM SEN KÜTAHYA’DA

Sakarya Aktif Eğitimciler Sendikası üyeleri Kütahya iline yapmış oldukları gezi ile stres attılar. Kütahya’nın tarihi ve turistik yerleri gezildikten sonra Kütahya’da çalışan eğitimciler ile bir araya gelen Aktif Senliler,  eğitim üzerine fikir alışverişinde bulundular. İl Temsilcisi Muhsin TOPÇİ, sendikalarının kuruluşundan bu zamana bir yıl geçmiş olmasına rağmen yapmış olduğumuz etkinlikler ve aktivitelerle tabela sendikası olmadıklarını, eğitim sistemindeki sıkıntıları dile getirme ve eğitim paydaşlarının daha uygun ortamda çalışmalarının önünü açma noktasında çalışmalar yaptıklarını belirtti. Sendikacılık anlayışına farklı bir bakış açısı kazandıracaklarını belirten Topçi, sendikacılık bizim için ne bir yerlere gelmek için bir basamak olacak nede insanların düşünce, mezhep, ırk vb farklılıklarından dolayı ayrıştırılıp, çağdışı, hatta insanlık suçu olan fişlemelerle ötekileştirildiği bir kurum olmayacaktır. Üyeler gezinin çok verimli geçtiğini bundan sonra da devamını beklediklerini ifade ettiler. 

Yorum Gönder

0 Yorumlar