3.Ligde Neden Yokuz


                        3.Ligde Neden Yokuz - 4 Mayıs 2013

    Önceki gün Atatürk Stadında As Akyazıspor ile Karasuspor arasında Bölgesel Amatör Lige (BAL) çıkma baraj müsabakasını izledim.  İstanbulBölgesi hakemlerinin yönettiği maçı Karasuspor , Emircan’ın attığı 2 golle 2-1 kazandı. Adapazarıspor ve Serdivanspor’un ardından , Karasuspor Bölgesel Amatör Lig’de ilimizi temsil edecek.
    As Akyazıspor-Karasuspor maçında daha istekli olan Karasuspor idi. . Sarı-Kırmızılı ekip, Bölgesel Amatör Lig’e çıktı , hem de Bir sezon boyunca gol atamayan futbolcusu Emircan’ın iki golü ile. As Akyazıspor ise , geçen yılSapanca Gençlikspor karşısında çekirge misali sıçradı, Bölgesel Ligde kaldı. Ancak, bu hesap Karasuspor karşısında tutmadı.
    Maça yürüyerek başlayan ve Karasuspor’u uyutmaya çalışan As Akyazıspor’lu futbolcular , ilk yarıda bunda başarılı olurken, ikinci yarıda ard arda şok goller yeyince, işi zora soktular ve Baraj maçını kaybederek Süper Amatör Lige düştüler.
Karasuspor’lu futbolcular paranın gücü ile tüm isteklerini ortaya koyarken, As Akyazıspor cephesinde ise futbolcular, Baraj maçını belirlenen tarihte oynayarak , -hemde geçtiğimiz yıl olduğu gibi , yine bazı maddi sıkıntılara rağmen sahaya çıkarak- sahada mücadele ettiler.
    Karasuspor’da son yıllarda maddi sıkıntı yok.  Unutulmamalı rakip takımlarda da iyi veya kötü sporcular para alıyor. O yüzden de Karasuspor’un BAL’da , sporculara maddi açıdan strese sokmamaları gerekiyor. Yoksa takım üzerinde ters tepki çekebilir. “Ben para veriyorum, hep galip geleceksin“havası hakim Karasuspor’da. 
    Tabiki Karasuspor’u kutluyorum. As Akyazıspor’unda şapkasını önünekoyarak, gerekli tedbirleri daha önce almalarını belirtmekte fayda görüyorum. Sanırım çekirge misali , bu işin yürümeyeceğinin farkına varmışlardır.
2000 yıllarının başlarında yazdığım -websitemizde de olan- “Gruplarda neden yokuz” adlı köşe yazımda da belirttiğim gibi , asıl iş (O zamanlar 3.Lige terfi grup şampiyonası vardı), Bölgesel Amatör Lige çıkmak değil , 3ncü lige çıkmak. “Yıllardır 3ncü Ligde, niye takımımız yok “diye söylenip duruyoruz.
    Evet , “Neden 3ncü Ligde yokuz”. İşte Adapazarıspor , işte Kocaalispor.BAL’da 3ncü yılında mücadele eden Adapazarıspor, Kocaalispor ile oynadığı maçta 2 puan bıraktı. Bana göre , 2 puan ile 3ncü Lige çıkma şansını o maçta kaybetti. Anti parantez içinde şunu belirtmek istiyorum. Burada asla ve asla Kocaalispor’u küçüksemek veya suçlamıyorum.
    Şimdi takımlarımız ; eğer gerçekten 3ncü Lige çıkmak istiyorlarsa ; bugünden tezi yok , 3 takımın yöneticisi bir araya gelip, oturup konuşmalı. Ortak bir karar alıp tek bir takım üzerine odaklanmalı.  Yoksa Adapazarı, Hendekspor, Kocaalispor, Serdivanspor, As Akyazıspor , Karasuspor … Bu böyle , uzun yıllar gider.  Bu takımlarımız , kendi aralarında bir birlerini yenip dururlar.
    Biz birbirimizi yerken, aradan da İstanbul ve diğer il takımları sıyrılıp 3ncü Lige çıkar. Biz de bu durum karşısında , daha çok dizlerimizi döver dururuz.
Ben de 2000 yıllarında yazdığım yazının ardından , bugün de aynı yazıyı yazıyorum. Ömrüm el verirse ve gazeteciliğe devam edersem , yıllar sonra yine bu sutünlerden aynı yazıyı kopyalayıp, sizin önünüze yazmaktan başka çarem kalmayacak.  
    BAL’daki takımlarımıza 3ncü Lig yolunda başarılar diliyorum . Yarın Serdivanspor ile Karasuspor arasında oynanacak olan Valilik Kupasını da hak eden takımın almasını diliyorum .

Yorum Gönder

0 Yorumlar